JULKLAPPSSHOPPING


Tog med min plånbok på en liten shoppingrunda. Började med en lunch på vivaldi med syster, när hon skulle till skolan började jag jakten på julklappar, hittade lite fint till syster i alla fall och så hittade jag även lite till mig själv också som ni ser på nedersta bilden. Har kollat på t-shirten hela hösten och idag bestämde jag mig för att den fick följa med hem! Älskar att den är guld/glittrig på kragen. Allt kommer ifrån H&M:) Millis nöjd:)

För övrigt ska jag bara ta det lugnt idag och göra mig redo för en jobbnatt. Vi hörs

Kommentarer
Fatma - JULKALENDER säger:

Lucka 6 innehåller en bloggdesign, kolla in ifall du är intresserad av den! :)

2011-12-06 | 09:29:36
Bloggadress: http://fatmas.se/2011/december/6-dec-vinn.html#comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback