10:30 TISDAG


Just nu: Datorn, morgonkaffet och ELLE som låg i brevlådan igår men som jag aldrig hann börja läsa.

God morgon på er! Hann aldrig blogga igår för det var full rulle hela dagen. Började med lunch på vivaldi med Fanny och Jessica. Klockan två skulle Fanny jobba så vi följde med henne till Ziperall, där jag köpte en supermysig rosa vuxensparkdräkt av henne:) (Bor i den nu) Ni andra som fortfarande inte har en, besök butiken i Sigma-gallerian i Västerås så hjälper min vän Fanny er att hitta den perfekta Ziperallen;)

Sen fortsatte Jessica och jag gå runt lite och avslutade med en fika. Var hemma vid 5, halv 6 blev jag panikutringd på jobb för någon blev akut sjuk. Så åkte o jobbade på en gång, var hemma strax efter halv tio o då va jag så trött och deckade i soffan.

och btw så köpte jag även ett par supersnygga älsklingar från din sko. Är kär i dom.. ska visa er sen!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback