SUMMER BREEZE

Man ska väl inte längta till sommaren mitt i juletider, men ibland kan man inte bara låta bli. För vad är inte bättre än att vara på festival, gå barbent, känna solens heta strålar mot huden och ljusa nätter? Instagramade några minnen från en av de bästa somrarna jag haft. Studenten, turkiet, jobbet med sköna sommarjobbsgänget, var med J och Sofia och jag var på Peace & Love tredje året i rad:)
Peace & Love, Sofias och min årliga toalettbild:)


Peace & Love, kan det ha vart Timbuktu vi såg här? Det var visst Maggio :)

Peace & Love innan underbara, bästa Håkan Hellström. Ni ska veta hur mycket vi trängdes och svettades..


Johanna och jag i Turkiet:)


Midsommar spenderades med tjejerna hos Sofia, vi skippade midsommarmaten och gjorde langos istället. och Sofias mamma hade gjort en varsin krans till oss :) och det syns ju inte på bilden men jag var sååå förskyld..


Studenten, champagnefrukost


Studenten, utspring


En Peace & Love outfit


Med mina favoriter innan Elba festen:)


Får ju inte glömma studentflaket:)

Kommentarer
sofia säger:

mysiga bilder:* jag längtar mest hem till snö just nu men längtar verkligen till peace&love också!! vi måste fixa det där när jag kommer hem!<3

och det var Maggio vi var på på den där bilden!;)

2011-12-10 | 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback