Saturday 12:06 I love my new jacket


Ursäkta om jag ser sliten ut, va på spinning precis innan jag tog bilderna hihi(a)
Här ser ni jackan som jag köpte igår, och den blev min för 499:- Älskar alla vårnyheter som alla butiker fått in, har tyckt att det är för tidigt att köpa vårkläder redan nu men sen kunde jag inte låta bli när jag såg jackan:)) Lite soligt väder och ett par nya fräscha vita converse så blir det hur sött som helst♥

Om en stund ska jag hem till lilla farmor och fira henne, sedan blir det plugg och kanske va med folk ikväll, får se:)


Kommentarer
stephanie säger:

gud vad snygg jackan var!:)

Du passar asbra i den :D <3

2011-02-05 | 12:59:46
Bloggadress: http://stephanieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback