Sammanfattning för år 2010

Har året varit bra?

ja det tycker jag:)
Höll du några utav dina nyårslöften?

hade nog inga:)
Tror du 2011 kommer bli lika bra?
I hope so:)
Har du förlorat någon kompis detta året?

Gjorde jag väl, dock var den personen mer än en vän men aa:)

Vad kommer du sakna från 2010?

Vet inte:)
Nämn en positiv sak från 2010?
Sommaren, my friends:)

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder kanske:)
Finns det någonting du ångrar med 2010?
Nej:)
Lärde du dig något nytt under 2010?

gjorde jag säkert:)
Bästa köpet?

don't know:o
Blev du kär i år?

jao:)
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
vene:)

Dog någon som stod dig nära?
nix:)
Vilka länder besökte du?
Lanzarote, Belgien, Finland &Estland
Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
aa jag gick gasten på liseberg:D

Vad var din största framgång 2010?
Vet inte, bra i skolan oså:)

Största misstaget?
inget:)
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ah sjuk bara:)

Var du gladare eller ledsnare 2010 jämfört med tidigare år?

Much happier:)
Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit det lugnt:)
Vad önskar du att du gjort mindre?
stressat massa:) 

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mormor med familj &släkt

Favoritprogram på tv?

 

Typ top model eller så:)
Bästa boken du läste i år?
Läste nog ingen bok(a)

Största musikaliska upptäckten?

kommer inte på nu:)
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Firade med släkt, fia &fredrik här hemma.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
i don't know:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback