She's a dirty dancer


Hej igen söton, solen gick i moln och nu sitter jag och trycker i mig en smörgås och glider runt i den sommarfräscha outfiten ni ser ovan och dunkar musik:) Ber om ursäkt för att det har blivit så mycket egobilder på senaste tiden, haha.. ska sluta med det:) Aja, idag är det ju fredag och Power meet har hållit på sen i onsdags och ikväll verkar alla dra in till stan för att festa, kolla på bilar, käka langos, kolla på folk.. aa finns hundra saker att göra på pm. Men jag får stanna hemma då jobbet kallar imorgon. Men sånt är livet ibland:) Nej, jag håller på o tråkar ihjäl här, måste hitta på något. Ciao:*

Kommentarer
Sofia säger:

du är så fin!<3

2011-07-09 | 18:47:43
Bloggadress: http://ijustwantyoutoknowwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback