14:05 SUNNY SUNDAY

Usch vad tråkigt allt har blivit, har inget att blogga om och inga bilder att lägga upp. Hatar inlägg utan bilder, blir inte lika kul då. (Inget illa menat till er som bara brukar ha text, tycker i alla fall att min blogg blir roligare med lite färg:)) Men nu får det väl bli så ändå.

Hur som helst, är hemma på min 3 timmars paus. Klockan fyra ska jag tillbaka igen och jobba kväll, nice:) Har haft lite farsdagsfika med kaffe och tårta, gottgott. Solen skiner och jag sitter och funderar om jag ska vara alert och ta en liten promenad eller om jag ska lata mig i soffan haha. Imorgon blir det ännu en jobbdag med spinning+styrka efteråt. Puss och kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback