BREAKFAST IN BED


God morgon på er! Fick sova ut ordentligt i alla fall som jag ville, klockan är tio över tolv och jag har presis mumsat i mig min frukost. Så mysigt att ligga i sängen och äta ibland:) Trodde jag skulle ha världens träningsvärk idag, speciellt i armarna eftersom vi körde med hantlar men nix, det har jag icke! Däremot har jag ont i rumpan efter de hårda cykelsadlarna:( Feels like I've got bruises:(

Aja ligger här i sängen och råchillar med datorn och skön musik, deuces spelas just nu ur högtalarna, älskar den låten har inte hört den på tusen år. Kom bara på den när jag skrev bruises oså rimmar det haha:) Nu ska jag fortsätta mitt chillande. Ikväll ska vi till Anna för tjejmiddag. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback