+++++

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, alltid!

HAR DU BRA KONDITION:
nää haha

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Kaffesugen

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart

KAN DU LAGA MAT:
jadå, när jag orkar:)

VAD PLUGGAR DU:
Pluggade ekonomi

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Ibland blir jag söt:)

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Igår när det var reklam på TV om när djur far illa.. grät hysteriskt:(

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej..

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Jovars, jobbade oså:)

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Kaffe såklart!

ÄR DU NYTTIG:
Ganska så :) Men sen unnar jag mig godsaker ganska ofta, men i lagom mängd.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Japp haft jobb i 9 månader nu, ganska nice:)

ÄR DU BLYG:

det är olika

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
kvart i tio

JAG SOVER:
på rygg

VAD SA DU SENAST?
haha ah

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

Ja, peace and loveJ<3

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
ingen

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
en utomlandsresa/resa till ullared

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja det tycker jag väl

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Wtf snö?!

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
japp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nepp

HAR DU KÖRKORT:
Japp:)

ÄR DU ENSAM NU:
Nix

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Inget, veckan är snart slut

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback