17:18 MONDAY


Hej alla läsare. Har vart full fart hela dagen som började med frukost och vid halv elva gick jag ut och promenerade med Anna och Sofia. Gick förbi konsum och köpte lite saker och vidare till Anna och fikade lite med varmchoklad och vaniljbullar och planerade lite kommande aktiviteter. Sen så har jag spenderat resten av eftermiddagen hos Sofia och planerade lite angående tågtider oså. Nu: Kvällsmat:)

Svar på kommentar:
Till dig som undrade hur jag fick stjärnor på bilden i det här inlägget och då är det så enkelt att jag använder mig utav ett program som finns på internet som heter picnik och där kan man hitta massa roligt att redigera sina bilder med. Det mesta är helt gratis att använda. Fanns ingen direktlänk men gå in här och lägg upp en bild sen "need more" så får du fler alternativ så är det nr 2 som heter Final Shuttle Launch. Hoppas det var till någon hjälp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback