11:49 LÖRDAG


Hej på er! Urusel uppdatering men har haft fullt upp de senaste dagarna. I torsdags var mina underbara tjejer hemma hos mig, Sofia och jag hade gjort lite sallad och så kollade vi på Twilightfilmerna för att tagga lite! Och igår tog vi tåget till Stockholm, var framme vid ett, lunchade, gick på stan och spanade efter kändisar. Vid fyra tog vi tunnelbanan mot Hovet där skådespelarna Robert Pattinson och Ashley Greene skulle befinna sig.

När vi kom in ställde vi oss lite vid sidan av pressen och kollade när de fotade svenska skådespelare, sångare och programledare som var där med sina barn och gick på röda mattan. Roligt:)

När Rob och Ashley kom ut gick de förbi alla lyckliga ungar med vip och gav dem autografer och fotade med dom och sen hade dom en liten frågestund där fansen hade ställt frågor som dom svarade på.
Hihi, och en sak till... JAG HAR ANDATS SAMMA LUFT SOM ROBERT PATTINSON(A)♥♥♥♥

Aja lägger upp lite bilder sen i alla fall, och ikväll åker jag till stan och har tjejkväll med Fanny och Jessica:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback