17:59 I don't know how to be someone that you would miss

Nu sitter jag och dricker kaffe igen. (mitt liv typ) Kom hem från stan ett liet tag sen där jag lunchade på Jensen med Jessica och Fanny. Inte sett dem på år och dar så det var väldigt trevligt och prata om allt som hänt. Efter det mötte jag upp syster på stan och gick runt och kikade lite. Fick med mig ett halsband och ett gulligt hårband, jag fortsätter på den trenden liksom förra året:))
Fyfasiken vilken storm det är ute också, man höll ju på att blåsa bort:O Såg att ett träd hade fallit ner över cykelbanan under tiden jag var i stan för det låg inte där när jag gick mot bussen. Scary. Aja ikväll ska jag bara chilla, imorgon blir det kanske lite boxning efter jobbet. Är ju inte direkt världens mest vältränade men nån gång ska man väl komma igång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback