20:03 All the things you said, they were never true

Precis hemkommen från stan. Blev mat på vivaldi med mina efterlängtade tjejer och efter det strosade vi runt lite. Var ju meningen att jag inte skulle köpa nånting men självklart kunde jag inte låta bli så det blev lite minishopping i alla fall. Fick med mig en vit kavaj från vila för endast 100 kr. Kaaap! och ett armband, även det kostade 100 kr. Visar er mina inköp senare:) Ovan ser ni dagens också, favorit tröjan och nya skorna var på! Resten av kvällen spenderas nog med en film eller nåt:) Pusshej

Kommentarer
Sofia säger:

haha tackdu!:D från p&l ;)

2011-09-01 | 21:40:56
Bloggadress: http://ijustwantyoutoknowwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback