FÖRSTA AUGUSTI

Som vanligt var det femtontusen år sedan jag skrev, men veckan har rullat på som vanligt ungefär. Pojkvän åkte iväg till Belgien på festival så jag har jobbat och vart lite ensam (haha) ne men i fredags bjöd jag över hela mitt tjejgäng till lägenheten och vi åt och drack och festa till det lite och fortsatte mot bmb. Mycket lyckad kväll vill jag säga:) Hämtade robin från skavsta i måndags, åkte hem till mig och myste med han hela dagen och natten och spenderade gårdagen hos honom. Var ner på stan en vända och åt kinamat och tog en spontan shoppingrunda. Fick hem ett par assnygga byxor från MQ, ska fixa en bild och visa er senare och även ett par heels har fått flytta in i min garderob. Idag blir det kvällsjobb, pussheej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback