18:55 ONSDAG


Måste säga att min puderrosa kavaj från H&M känns helt rätt i tiden!

Dagen har bestått av häng hos bästa vän där vi planerade massa inför våren och fikade med hennes mamma:) Väl hemma har jag inte gjort så mycket mer än vart till affären och ätit mat och tog mig precis tid till att öppna nya Elle som låg i brevlådan. Har bara hunnit bläddra igenom den men efter att jag tagit en lång och varm dusch ska jag lägga mig i sängen och läsa om vårens alla modenyheter, vardagslyx på hög nivå! Imorgon har jag ett jobbpass på 11 timmar så får se hur taggad jag är på bloggen då, annars hörs vi på fredag. Puss

Kommentarer
Anonym säger:

Nu avslöjar jag hur man tjänar pengar på bloggen en gång för alla :)

Tar inte upp det mer sen så kika in om du är intresserad.

Mimmiiiss.blogg.se

2012-02-16 | 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback