DÅLIG UPPIS & SVAR PÅ KOMMENTAR

Hej vänner! Det här med uppdateringen går lite upp och ned, just nu är det mycket med jobbet men det är sånt man får ta. Har precis kommit hem i alla fall, slutade ett så har ätit en taco-pizza och nu dricker jag kaffe:) Sedan ska jag faktiskt försöka sova vilket är lättare sagt än gjort för jag ska iväg och jobba lite natt. Helgen blir jag ledig men den kommer jag spendera i Stockholm, så vi hörs när vi hörs helt enkelt.

Men innan jag säger hej då så tänkte jag svara på några kommentarer som kommit in den senaste tiden. (Det är jättekul när ni frågar mig saker, men tyvärr är jag så dålig på att svara)

Till dig som undrade hur gammal jag är så är jag 19 år.

Du som undrade om jag är finsktalande så är svaret ja, jag kan prata flytande finska vilket jag lärde mig när jag var liten.

Jag vet tyvärr inte om kjolen (
i det här inlägget) finns kvar på Bik Bok då jag köpte den innan jul.


Kommentarer
▲ YOURCLOSET ▲ säger:

sv:

tack själv!

hur mår du idag då?

2012-02-22 | 17:52:14
Bloggadress: http://yourcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback