DAGARNA SOM PASSERAT


Blev inget mer bloggande i helgen som ni kanske märkt. Ibland har man verkligen inte lust att skriva och dela med sig av något. Även fast det inte hänt något negativt känner man ändå för att bara vara för sig själv.  Ibland känner jag att jag är så trött på allt runt omkring mig, att jag bara vill försvinna utan att folk vet vart jag tagit vägen. Nuförtiden är vi ju alltid uppkopplade via dator eller mobil både dag som natt, vilket faktiskt blir jobbigt i längden. Det känns nästan som en press att alltid finnas tillgänglig. 

Men jag skulle aldrig klara av att bara försvinna spårlöst (pga oron man skapar och så skulle jag inte ha någonstans att ta vägen haha) Så det är nästan samma sak att inte starta datorn på tre dagar och inte kolla mobilen stup i kvarten. Man går bara runt i sin lilla bubbla och tänker på bra saker:)

Men trots det har jag inte direkt tagit det lugnt den här helgen. Jag har jobbat fredag, lördag, söndag, tränat, träffat vänner och blonderat ytterligare lite slingor i håret. Men det är ju sånt jag tycker om:) Men ibland frågar jag mig själv, varför släpper jag inte bara allt och tar det lugnt en dag eller två? Bara gå hemma och lata sig. Man behöver det. Jag är ledig från jobbet idag, men det betyder inte att jag är ledig. Ska dricka mitt kaffe nu sen iväg till banken, hem och fixa mig och gå på ett litet möte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback