17:02 MONDAY


Behöver jag ens säga att det blev en utgång med Dream Team i lördags där vi började hos Fanny, fortsatte på Blue Moon Bar och avslutade på Mc Donalds eller förstod ni det själva genom att kolla på bilderna? Igår var jag segare än segast, tog en lång dusch när jag kom hem från stan och tog det lugnt ett tag, orkade med en power walk i alla fall men kvällen spenderades i sängen och med gossip girl på tv.

Har jobbat några timmar på eftermiddagen och kom på att jag verkligen måste sätta igång med packningen, åker ju till Paris på torsdag och känner att jag varken kommer ha tid imorgon eller övermorgon så bäst att börja i god tid så man slipper stresspacka i sista sekund.

Kommentarer
Fanny säger:

hahaha staaandaaard! :D

love u <3

2012-05-08 | 15:36:58
Bloggadress: http://menfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback