ONSDAGSTANKAR

God morgon, sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och en massa funderingar i hjärnan. Sökte fyra jobb, fick mail nu om att dom hade tilldelats någon annan, så då håller vi tummarna för att jag kommer in på högskolan till våren. Och lite annat som snurrar i huvudet är när ska jag hinna städa? vad ska jag köpa till alla i julklapp? och vad ska jag köra för pass på friskis? Spinning eller jympa? Det sistnämda får jag bestämma mig ganska snart för det börjar om en timme.
Efter det ska jag träffa mina efterlängtade tjejer över en vaniljlatte! Behöver lite onödigt tjejsnack, och därefter hem till min fina man igen, det är faktiskt våran dag idag:) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback