FRIDAY

Kort dag i skolan där vi hade genomgång av grundläggande informationssökning så fick vi lära oss att söka efter vetenskapliga artiklar i olika databaser. Väldigt bra info :) Jag är verkligen så glad över att jag fick börja den här utbildningen. Och gruppen är den bästa man kan tänka sig! Vi har så roligt hela tiden och skrattar massor samtidigt som vi jobbar flitigt och seriöst med våra arbeten. Var och varannan ungdom i sverige pluggar/har pluggat på högskola eller universitet så det är ju inget konstigt med det men jag är verkligen så stolt över mig själv att jag också får göra det! 
 
Nehepp, börja plocka lite här hemma innan det är dags för lite jobb:) Imorgon bär det av mot Karlstad. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback