TORSDAG

Hej soliga torsdag! Idag är jag bara allmänt jätteglad, lite trött bara men det är jag jämt känns det som haha. Har varken skola eller jobb idag så det känns också ganska skönt, men har ändå ganska mycket jag behöver läsa här hemma så tänkte försöka jobba undan det mesta idag faktiskt:) Men inte riktigt än för nu sitter jag i träningskläderna och ska alldeles strax ta en promenad till gymmet. Tänkte utmana mig själv lite med att springa på löpbandet. Att springa är min absolut sämsta gren, det går bara inte. Allt annat har jag självdiciplin och uthållighet med när det blir jobbigt men springa slutar jag med på en gång. Men tänkte försöka ändra på de:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback