A/W 2011

Favoritplagg i garderoben just nu: Mitt senaste inköp, mockajackan!
Byter gärna garderob med: Det finns ju så himla många med så snygg stil men varför inte Olivia Palermo?
Trivs bäst i: Tighta svarta jeans!
Bästa stiltipset: Basplagg, stilrent och en klocka på armen är som pricken över i. Känn dig självsäker i det du har på dig blir det oftast bra.
Vanligaste färgen på mina kläder: Har mycket svart och typ basfärger. Mycket cremefärgat och beige också som ni ser.
I höst kommer jag gå klädd i: Boots och min mockajacka.
Men absolut inte i: Långklänning.. skitsnyggt till vår & sommar men tror inte att det kommer funka för mig i höst.
Jag doftar just nu: Dolce & Gabbana l'imprtrice
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte.
Höstens köp: Nya boots, både svarta, bruna & gråa vill jag ha.
Höstens behåll: blir nog conversen då
Höstens släng: Som jag skrev innan, långklänningen.. men den plockas nog fram till våren igen. 
En ideal höstoutfit: Boots, svarta jeans, en virkad tröja och mockajackan över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback