Måndag 21:40


Har ingen aning hur jag ska hinna med mitt stressiga liv, och har ingen aning hur jag ska hinna få fritid. Får ångest så fort jag tänker på allt som måste hinna göras. Hade velat jobba lite också men verkar inte som att jag kommer ha tid med det. Vill bara spola fram tiden till nästa torsdag, efter nationella provet. Då har vi ett härligt påsklov att se framemot och så får vi inte glömma studentkryssningen! Slutade vid 10:30 idag, sen åkte jag hem och pluggade. Hade behövt ringa om delegering idag men glömde såklaart:)) Resten av veckan blir väl likadan, massa plugg. Men på lördag kväll tänker jag ta mig tid till att umgås med mina Speibs, Hoffmaestro kommer befinna sig på pluto och självklart kommer vi vara på plats! Hörs:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback