Tisdag 19:03

Det måste finnas någon perfektion hos mig som folk stör sig på, eftersom det hela tiden är så viktigt att jag inte ska få vara lycklig och ha det jag förtjänar. Det jag vinner, förlorar jag lika snabbt pågrund av avundsjuka människor. Mitt yttre/min personlighet/eller min utstrålning, speglar väl en bild av en perfekt tjej med ett perfekt liv som är perfekt för andra att förstöra. Okej, kanske lite egotrippat men sådär har min verklighet sett ut i ett år ca:)

Nog om det mina fina läsare:) Dagen har spenderats i skolan, när jag kom hem åkte jag till willys och inhandlade lite slingmedel för att få håret några nyanser ljusare... blev typ ingen skillnad heh värt. Såg även att nya ELLE låg hemma på trappen. Bläddrade igenom den snabbt under färgningen av håret, ska ta och läsa den ikväll innan jag lägger mig:) Ni kanske får bild på mitt nästintill oförändrade hår, men det blir imorn i så fall när det är dagsljus. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback