Just nu med papiljotter i håret


Förlåt sweeties för så dålig uppdatering, men är det studentvecka så är det, och då har man så mycket annat för sig hela dagarna! På fredag gäller det, och då firar vi att våra tolv år i skolan är över!

Lite uppdatering om den senaste tiden då. Helgen spenderades på jobbet och med kusin. Igår fixade vi klart alla lakan som hänger på flaket och på kvällen mötte jag upp några tejer från klassen och vi satte oss på pitchers och hade det trevligt med några drinkar och tjejsnack. 

Idag så låg jag och Fanny och solade på hennes terass innan vi åkte vidare mot Irsta för att pynta flaket med björkris, lakan, flaggor och allt vad det nu va, och nu sitter jag med en massa papiliotter i håret, tänkte försöka få lite fina lockar till studentfotograferingen imorgon.

Ska se om jag kan sova med det där boet på huvudet, men ska i alla fall lägga mig i sängen och kika Ugly Betty. Godnatt:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback