Millis is home..


Merhaba! (Betyder hej hihi) Efter en solig och härlig vecka i Alanya med tre andra brudar är jag nu hemma. Känns tråkigt att byta ut palmer mot granar och tallar, 38 varma och fuktiga grader mot 20 blåsiga och medelhavet till vattenpölar.. Men visst är det skönt att vara hemma:)

Har inte sovit så länge, landade inatt och kom inte i säng förän 5-halv 6 imorse. Lyckades somna på planet åtminstone i en ytterst obekväm ställning. En annan sak som var mindre kul var att jag spydde på planet på hemvägen också. Mådde jätteilla på bussresan till flygplatsen och när vi väl lyfte så skakades allt om i min mage. Var inte mysigt:(

Nu sitter jag är och dricker kaffe, och så fort jag fått bilder av tjejerna ska ni få en rejäl turkisk bildbomb! Håll utkik.

Kommer sakna våra turkiska grabbar på restaurangen där vi blev stammisar. Sötis Darin♥♥♥♥

Kommentarer
Sofia säger:

sötaste tjejen<3

2011-06-22 | 22:36:52
Bloggadress: http://ijustwantyoutoknowwhoiam.blogg.se/
Alex Schulman säger:

Vilka är dessa 'brudar' du talar om? Bra blogg för övrigt, gillar den starkt! /Alex

2011-06-23 | 21:12:14
Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/schulman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback