If I said I want your body now, would you hold it against me?


Jösses vad jag ätit idag! Släkten har vart här, så har umgåtts med dem och proppat i mig både tacos, smörgåstårta, gräddtårta, morotskaka, godis och chips.. Träna snart kanske? heheh. Sofia kom över en liten stund också, hihi tycker om henne, och vi satt i min trappa och pratade♥ Ska snart ta mig en dusch och lägga mig i sängen och läsa lite. Imorgon ska jag jobba och sen är det bara att tagga om för en ny vecka. Puss på er

Och nee, jag har inte världens mest slitna hår, de höll bara på att självtorka:)!

Kommentarer
stephanie säger:

Härligt! :)

ja, vi har ju lagt på 3 så förhoppningsvis hinner vi flytta innan jag fyller år och då får ni komma dit thihi :D hur myysigt som helst där nere, så så fint! :)

2011-03-12 | 21:43:27
Bloggadress: http://stephanieelisabeth.blogg.se/
sofia säger:

hihi jag tycker om dig också, mycket:*

2011-03-12 | 22:18:01
Bloggadress: http://ijustwantyoutoknowwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback