12:18 ONSDAG


Idag är en sån där dag jag bara känner mig ful och smutsig och allt bara ser fel ut. Så det fick bli en fläta i nacken eftersom jag inte har orkat tvätta håret och ett halsband för att liva upp outfiten lite. Så nu känns det faktiskt bättre. Har vart ute på en runda med doggelito och precis ätit lite mat som inte var gott hehe så hunden fick det. Ska ta en kopp kaffe nu innan jag ska iväg och vara anhörigstödjare.

och eftersom gårdagen blev en latmaskdag med bullar, godis och massa bröd med baconost så tänkte jag dra ut på spåret och röra på fläsket lite senare ikväll:) Ciao

Kommentarer
Alice Herbst säger:

Jättevackert halsband!

2011-11-17 | 20:47:37
Bloggadress: http://aliceherbst.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback