BREAKING DAWN<3


Igår så fick vi äntligen se älskade Edward på bioduken igen:') och snygg twilightmeny va? Ska dricka ur den där muggen varje daaag. Breaking Dawn pt 1 var verkligen sjukt bra och gullig på nåt sätt:) Hihi var helt skakis efter. Sen gick vi i alla fall och åt på Di Spagna men typiskt nog var det nåt fel på vår filetto verde så det smakade inge bra.. så då fick vi ny mat. Ville ju ha filetto:(


Och så här såg lilla jag ut igår, trots tre minusgrader stod jag ut med en kall fakeskinnjacka och tunn långkjol. Men äh, när man väl har bilen klarar man ju sig:D och om två timmar ska jag till frissan, tänkte klippa bort ungefär en sån bit kanske.

Nu ska jag äta frukost och se Elsas värld (ganska b serie men skitsamma:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback