TVÅ FAVORITER

Jag älskar nagellack och jag älskar att variera ofta med olika färger och nyanser. Men det som alltid kommer ligga extra varmt om hjärtat är rött nagellack. Funkar ju alltid! Här ser ni två av mina favoriter jag använder mest just nu. 
Ett vinrött lack ifrån Dior som heter Masai Red och ett klar-rött ifrån Essie vid namn Lollipop. Ni hittar dessa på Kicks och Åhlens!
 
Ska iväg och jobba vid klockan fyra, så innan dess har jag lite pyssel att dona med här hemma. En maskin är i full gång så ska väl ta reda på den strax med! Vi hörs

Kommentarer
Melisa säger:

Håller med! Rött är nästan alltid rätt när det gäller nagellack :)

2012-10-07 | 23:01:55
Bloggadress: http://diaryofm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback