MÅNDAG

Tröttaste måndagen på lääänge, åv vill bara lägga mig ner och sova men har fullt upp med tentaplugg. Var i skolan en stund på förmiddagen och tränade inför det praktiska provet med flyttningsteknik oså och innan det var jag på friskis och sprang av mig lite, känns som att det var nödvändigt efter den här helgens matintag. Gjorde tre rätters i fredags och godis på det, i lördags var vi hos min familj och åt kebabtallrik och när vi kom hem åt vi ost och kex och igår blev det lunch på spicy. Haha, har typ ätit så jag borde klara mig till hösten. Aja imorgon har jag ingen skola så ska plugga hela dagen har jag tänkt och sen ska jag jobba på kvällen. Nu; Back to pluggandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback