VECKAN I BILDER

 
Denna veckan har bestått mycket utav träning, plugg och nyttig mat. + lite fika såklart som Elina bjöd mig och Linn på i måndags :) Fick hem mina superduper fina skor igår från Steve Madden. Jag älskar dom! När jag gick upp imorse tog jag på mig dom det första jag gjorde sen fick jag försöka smyga runt med dom så gott det gick eftersom Robin fortfarande låg och sov haha. Sista bilden är på mig, Elina och Hanna från idag när vi fick göra massor med övnings moment och ha såna där tröjor på oss, jag tyckte det var jätteroligt och jag lärde mig nya saker :) Efter skolan var jag på gymmet, men usch vad jag inte tycker om att vara där på eftermiddagen/kvällen. Fullt med folk. Morgonen eller förmiddagen är skönast. Sen var jag och handlade, jag som står för maten ikväll så hoppas karln blir nöjd hihi :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback