MÅNDAG

 
 God morgon alla fina:) Har egna studier idag så ska va hemma heeela dagen vilket känns skönt, så skriva färdigt min hemtenta tänkte jag så slipper man hålla på med det i sista minuten, har ju kommit över halvvägs redan så det känns bra:) Ville bara lägga upp den här videon för jag tycker den är så sööt och det är inte för att veta hur Hanna sminkar sig utan för att lillebrorsan Nico är så gullig och filmar åt henne när hon gör en make up tutorial. Hur gulligt är det inte att han ställer upp för sin storasyster? 
 
Har vart en lugn och skön helg, fredag, lördag jobbade jag och igår var Robin och jag till iittala outlet en sväng, köpte en Alvar Aalto vas som jag velat ha hur länge som helst. Super nöjd! Sen kom Pernilla hit på eftermiddagen. Myyycket trevligt:) Vi hörs, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback