SOMMARLOV & STORSTÄDNING

Ja nu har jag sommarlov igen för första gången på 3 år typ? Om man räknar att man har sommarlov på högskolan.. ska ju jobba hela sommaren men i alla fall så känns det skönt, och roligt att få säga att man har sommarlov haha. Efter att man tog studenten har ju sommaren bara liksom kommit och inget mer med det liksom. Känns lite speciellt haha :) Hade ju sista tentan nu imorse, det känns som att det gick bra så får hoppas på det. Förra gången fick jag ju nästan full pott. Hur som helst så inviger jag sommarlovet med världens storstädning av både lägenheten och balkongen som jag redan har skurat rent från allt äckligt pollen. Har ju inte haft tid att städa på grund av allt plugg men nu så. Imorgon ska jag jobba, på fredag är det min fina systers tur att ta studenten så då blir det massor av firande för henne och sedan tar Robin och jag en veckas semester och åker till New York. Åååh så härligt. Från och med idag, 5 juni fram till den 2 september så har jag ingen skola, inget plugg, vilken frihet.. Det är tre långa månader, som förhoppningsvis kommer vara fyllda utav stekheta dagar, långa varma nätter, vänner, stränder, bara ben, sol, bad, glass, sallad på uteserveringar och bara njuta av livet.. när man är ledig från jobbet då vill säga. hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback