Julklappar

Gjorde kollage av julklapparna jag fått så det inte skulle bli så mycket bilder, men sen vet jag inte vad som hände med det andra för en massa bilder försvann från det, men aja. Fick bland annat detta iaf

1. Victoria beckham parfym, 2. Typ nåt minikit grejs från isadora, assött:) 3. Dove duschkräm och bodylotion, 4. ansiktsmasker.


Sen så fick jag en söt mössa av min bror och jättefina ljus av min syster, så dom måste jag lägga upp bild på sen:). Svart velourdräkt, svarta och vita spetstrosor, vanliga svarta mjukisar (dom går åt) nya testamentet av min söta mormor♥ ochhh sen fick jaaaag.... äh kommer inte ihåg nåmer.Men pengar fick jag också endel och lite godiiis:)

Kommentarer
stephanie säger:

haha jag bor i min velourdress som jag fick igår :) så mys!

2010-12-25 | 20:30:55
Bloggadress: http://stephanieelisabeth.blogg.se/
Lovisa säger:

fina saker sötnos! :)

2010-12-27 | 16:50:39
Bloggadress: http://lovisatingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback