12:48 Rainy sunday

Så sjukt sliten att jag håller på att avlider. Högskoleprovet igår, gick nog inte sååå bra, var fett svårt! efter det gick jag till Hanna iaf, fixade till mig lite snabbt, sen åkte vi vidare mot Tove och sen gick vi mot födelsedagsbarnet Jessica. Där bjöds det på mat och efterrätt som var jättegott, och så drog vi ner på stan igen och spenderade resten av kvällen på Pluto:)

Nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker bli pigg och bota min jobbiga huvudvärk:( Får hoppa in i duschen strax och fixa lite mat, på eftermiddagens schema står det jobb. Hur ska jag orka?


Kommentarer
fanny säger:

Hej Milla!

Förlåt, jag har varit jättedålig på att svara på kommentarer på sista tiden, men jag har läst dina fina ord och vill bara säga tack :-) Linnet kommer från Sisters! Jag har lämnat tillbaka det så därför kan jag inte visa det. Kram!

2011-04-03 | 14:18:50
Bloggadress: http://www.fnylen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback