TREDJE ADVENT


Hur mår ni läsare? Min sjukperiod börjar nog lida mot sitt slut känns det som, eller bortsett att min näsa är fylld med 3 ton snor och jag måste snyta mig varannan minut. Ne men jag känner mig piggare och frisk i huvud och hals. Ni fattar:) Det är superfint väder ute med sol och jag tänkte ge mig ut på en liten promenad för att få frisk luft. Egentligen skulle jag vilja träna på riktigt och köra värsta kick ass passet, typ spinning, box eller svettig zumba. Men gör jag det så lär jag nog inte bli frisk i första taget. Ne men tycker att det har vart jättetråkigt att inte kunnat träna på över en vecka eftersom jag vart sjuk så mjukstartar med en liten promenix:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback