08:47 Morgoninlägg

God morgon på er! Jag är uppe med tuppen som vanligt 'dagen efter' spelar ingen roll hur sent man kommit hem, man vaknar ändå för tidigt. Redan klockan sex var jag pigg och alert idag.. hörde hur mamma var uppe och kokade kaffe så var ju bara tvungen att vakna. Har inte lyckats somna om så sitter vid datorn och kikar lite.

Igår kväll träffades klassen hemma hos Fanny på Östra hamnen och förfestade, sjöng och dansade och hade det trevligt och sen gick vi vidare mot pluto. Hade riktigt roligt med alla, men blev lite ledsen där i slutändan för Caale hade sin nya vita skjorta för 1200 kr som jag lyckades spilla på:(

Hade systemis med mig så blev endel bilder som jag visar upp sen när jag fått tillbaka kameran som jag lämnade hos Fanny:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback