17:20 TORSDAG

Hej på er, sitter i träningskläderna nu och äter i all hast, ska väl ta det lite lugnt så jag inte får håll sen:) Ska iväg och spinna och köra lite styrka. Nice. Vart på jobbet sen sju imorse och flängt runt överallt så skönt att träna bort allt och sedan bara varva ner och ta det lugnt:) Imorgon ska jag jobba halv åtta till ett. och utgång sen kanske? Visar sig imorn:)

Såg din kommentar Sofia, skönt att veta att du är en trogen bloggläsare vart än i världen du befinner dig:) Hoppas allt är superbra med dig och att vädret är underbart! Familjen hälsar tillbaka och hälsa Elin! Miss you bebe:*

Kommentarer
sofia säger:

sötis!:* saknar dig meeed:( allt är bra här!:) får höras mer snart:*<3 och såklart, så fort jag har tid/har en dator så kikar jag alltid;)

2011-11-30 | 03:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback