11:27 MÅNDAG

Hej på er! Det är en tråkig och gråmulen dag idag och jag har precis lyft arslet ur soffan och satt mig här. En kopp morgonkaffe i soffan och Efter Tio på TV är en given morgonrutin för mig. (Om jag inte jobbar förståss) Hade ju tänkt lägga upp bilderna från Stockholm men av någon anledning går det inte att ladda upp. Vet inte om det är pga blogg.se eller om det är min dator det är fel på? Får försöka senare. Har i alla fall haft en jätterolig helg med massor utav mat och promenader i Stockholmsstad. Fick syn på endel kända och bekanta ansikten såsom Brolle, André Pops och lite Big Brother människor. Och som vanligt har ju SJ problem på ett eller annat sätt, så två timmar extra på T Centralen blev det igår. Nu ska här fixas lite och ikväll väntas jobb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback