15:24 TORSDAG

Trots att jag jobbat en lång natt och fick komma ner och sova i min underbara säng strax efter sju så vaknade jag av någon konstig anledning redan klockan tolv. Besviken över att jag inte sov längre men gick upp ändå för jag var så hungrig haha. Sen har jag försökt somna om fram tills nu, utan att lyckas. Tänkte fräscha till mig och åka en sväng till affärn om ett tag! Nej hörrni, nu så har mitt kaffe droppat klart så ska häva i mig några liter så kanske jag blir människa igen:) Inatt väntas ännu mer jobb, så får se om jag uppdaterar mer ikväll eller om det blir imorgon. Ha det så bra så länge

Kommentarer
Leia ♥ säger:

Ha en fin fredag! :)

2011-10-07 | 09:32:10
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback