MY HEART'S A STEREO


Oj vad snabbt tiden går, börjar närma sig kväller och jag ska ta och röja undan lite i köket och sen blir det att varva ner med dusch och ta bort nagellacket eftersom jobbet väntar imorgon. Får ju inte ha sånt:(

Ska nog fixa lite te innan jag intar plats i soffan och kollar på tv. Egentligen hatar jag te för det smakar faktiskt blä.. men själva känslan av det känns så mysigt så jag försöker lära mig. Och faktiskt försöka dra ner lite på mitt kaffeberoende och nu när det är så kallt och ruggit ute vill man ju ha nåt varmt att dricka. Varm choklad känns så onyttigt så det vill jag inte dricka varje dag. Sen älskar jag såna här påsar med massa teörter som finns i affärer, dom doftar ju så gott och ser så gulliga ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback