10:53 Igår var jag högst upp imorgon är jag nedanför

Lite depp idag men det är bara att bita ihop. There's too much going on in my head. Ajjaaa, nog om de.. tänkte umgås med min vän kaffekoppen innan jag ska jobba vid kl 16. Gårkvällen var nog den grymmaste jag vart med om på länge. Jag hade så otroligt roligt med mina tjejer. Jag är så tacksam över att jag har er! Vid halv 8 sprang jag och Fia upp till Lovan där Becka redan var på plats oså kunde förfesten börja. Fixa oss lite och körde massa roliga kortspel (och jag hade verkligen inte turen med mig haha) Mötte upp Neveen och tog bussen till stan. Köade utanför poco loco i hundra år, oså orkade vi inte stå där längre för vi verkade inte få komma in på ett bra tag. Aja så då gick vi mot Pluto istället och shejkade loss där och avslutade kvällen med lilla menyn på mc donalds.
Nu; mer kaffe, dusch & städ kanske(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback