BACK ON TRACK


Eller ja, nästan i alla fall! Ni anar inte hur sjuk jag vart, och allt bara kom på ett ögonblick. Sedan i tisdags har jag haft hög feber, min hals ska ni bara ha sett, såå svullen så jag inte har kunnat andas och jag har inte kunnat äta för det har inte funnits nån plats till att svälja + att jag har haft sjukt jävla förbannat ont också. Mest har jag legat och sovit, men tiden jag har vart vaken har jag typ gråtit och ätit alvedon. Till slut fick jag i alla fall en bedövande gele av läkarn så jag är på bättringsvägen nu! :)

Fick hem två tidningar i torsdags också som jag inte ens börjat läsa, jag har till och med vart för sjuk för att läsa tidningar. Så eftersom kvällens festplaner inte blir av för mig får jag sysselsätta mig med läsning om vårens mode och massvis med avsnitt Gossip Girl. Men det låter inte så illa det heller va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback