SKÄRTORSDAG

Hej alla läsare, jag försöker bli bättre med uppdateringen men det är svårt när man inte har så mycket att skriva om. Kollar långt tillbaka i arkiven på mina favoritbloggar för att hitta inspiration men det är så svårt att föra över det till "mig-form"

Om ni vill veta vad jag haft för mig i alla fall så har jag vart och jobbat idag och chefen kom med två jättestora påskägg fyllda med godis (som tur var så var det inte sånt godis jag gillar speciellt mycket så kommer nog inte plocka i ägget hela tiden som förra året hehe;)) Igår låg jag och sov i princip hela eftermiddagen och så mötte jag upp en jobbarkompis för ett tungt spinningpass. Så det var väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback