TILL MINA TJEJOR

Det här inlägget vill jag tillägna till the gang, mina fina tjejer, men vart ska jag börja någonstans? Ni är helt jävla underbara. Men med åren har ju alla vuxit och förändrats, vi är ju inte dom där 16åriga tjejerna som träffades varje helg och hade myskvällar med popcorn och inte heller dom tjejerna som gjorde göteborgs gator osäkra haha.

Nu kan det ju gå hur länge som helst utan att vi ses eller pratar med varandra, men inte för att vi är osams utan för att det bara blir så eftersom vi faktiskt har börjat leva våra egna liv, alla har liksom skaffat sig ett nytt liv vid sidan om med jobb, nya vänner, framtidsplaner osv. Men så fort vi styr upp nånting så är ju allt precis som vanligt och det älskar jag, jag har alltid så himla kul med er, det är nästan så man kan tro att tiden stått stilla, att vi fortfarande är dom där 16-17åriga tjejerna och det får mig att inse hur mycket jag faktiskt saknar er och stunderna med er är guld värda och ni gör mig lycklig, för det kan jag säga att jag var igår! Jag kände mig lycklig och glad hela kvällen! Och det bästa med oss är att hur länge vi än låter tiden gå så glömmer vi aldrig vart vi har varandra ♥

Och justja! Glömde nästan säga att jag älskar er♥♥



Kommentarer
stephanie säger:

bästa millis <3 jag älskar dig!

2012-04-28 | 19:04:47
Bloggadress: http://stephaniestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback