WEDNESDAY

Oj vad snabbt tiden går, redan halv tio snart!! Vill ju kunna gå ut på pw:s och använda mina nya skor, men när det snöar så här mycket så är jag inte sådär jättemotiverad till att gå ut. Liksom visst att det får va kallt och så, då är det ju bara att klä på sig men när snön yr runt och min mössa är borta känns det ändå bäst att vara inne.
Meeen, om några timmar ska jag ta mig ner till gymmet i alla fall, sedan hem och äta lunch och klockan 15 ska jag va på mitt nya jobb :) yay! Nervöst men spännande:)
 

Kommentarer
Fanny säger:

Åh GRATTIS Milla!!! Byte av ställe eller karriär? :D <3

Svar: Bytt ställe, är på ett demensboende på skälby:)<3
Milla

2012-12-06 | 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback