52 SAKER OM MIG

Trodde du att du kände mig? Eller vill du känna mig bättre? I brist på annat har jag skrivit ner 52 punkter med onödig fakta om mig. Enjoy:)

1. Mitt namn är Milla Harvisalo
2. Milla är mitt riktiga namn och inget smeknamn! Jag heter alltså inte Camilla, Pernilla, Emilia eller liknande som brukar bli kallade för Milla.
3. Jag är 19 år.
4. Jag fyller år i maj.
3. Jag älskar den tidiga våren, när det fortfarande inte finns löv på träden eller om det ligger lite snö på marken. Själva förvandlingen från vinter till vår. Torr asfalt, vårsol, fågelkvitter och när graderna är runt 10+.
4. Men dom bästa månaderna är maj, juni, juli och augusti.
5. Jag älskar musik
6. Jag älskar att vara på festival. I år blir det peace and love 4e året i rad.
7. Det är ganska många som klickar sig in på min blogg varje dag:)
8. Förrutom några av mina vänner så har jag ingen aning om vilka resten av läsarna är.
9. Min pappa läser också min blogg.
10. Jag älskar kaffe
11. Att luncha på stan med mina vänner är en av mina favoritsysslor.
12. Att shoppa är en annan stor favoritsyssla
13. Jag älskar Sex and the city.
14. Jag älskar nästan all musik. Kent & Håkan Hellström i mitt hjärta. Men inget går såklart upp mot lite disco dunkdunk house.
15. Är jag ledsen o deppig kan jag inte lyssna på Kent eller Håkan för då hamnar jag på botten av alla deras texter. Så då är det Beyonce, JLO & David Guetta som gäller.
16. Efter det slår jag på Sex and the city för girlpower och så är jag samma glada Milla igen:)
17. Ibland tycker jag att jag ser konstig ut och är jätteful.
18. Men oftast så tycker jag att jag är fin.
19. Jag är nöjd med min kropp.
20. Men det var jag absolut inte förut. Tyckte jag var oproportionerlig. Men dom tankarna försvann när jag blev lite äldre.
21. Jag läste ekonomi på gymnasiet och tog studenten i våras.
22. Nu jobbar jag inom äldreomsorgen och jag tycker det är jättekul.
23. Men väl på högskolan ska jag nog fortsätta med ekonomin:)
24. Jag är beroende av iPhone-appen Instagram
25. Mitt självförtroende går upp och ner.
26. Jag är inte rädd för att säga ifrån eller säga vad jag tycker.
27. Tyvärr kan folk missförstå mig då och tycka att jag är en bitch istället:)
28. Jag har kontrollbehov. (Not proud)
29. När jag är arg säger jag dumma och onödiga saker.
30. Men det beror oftast på att jag är ledsen eller sårad.
31. Jag ångrar mig jämt när jag sagt något dumt till någon jag tycker om.
32. Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.
33. Jag tror på evig kärlek.
34. Jag känner mig ofta väldigt ensam.
35. Jag tror ofta att folk inte bryr sig om mig speciellt mycket.
36. Jag är ganska egoistisk ibland.
37. Men jag är även snäll, ödmjuk och vill allas bästa.
38. Jag älskar godis. Hallonmumrikar är mums.
39. Jag är för lat för att laga mat. Så om ingen är hemma så äter jag inget.
40. Vilket betyder att jag kommer svälta ihjäl när jag flyttar hemifrån.
41. Men trots det vill jag flytta, vill ha en egen lägenhet att inreda.
42. För några år sedan trodde jag att jag var tjock på riktigt.
43. Men det var jag inte, för jag väger mer nu än vad jag gjorde då och använder kläder som är två storlekar mindre än vad jag gjorde då. crazy huh?
44. Jag älskar att fixa till mig och gå ut med vänner.
45. Men jag tycker även om att ligga i min Ziperall och göra ingenting.
46. Jag är lite synsk.
47. Ibland vet jag saker i förväg och jag brukar ha sanndrömmar. Senast för två veckor sen drömde jag något, and it kinda happend last week.
48. Jag har även hört och kännt spöken ta på mig.
49. Jag tycker inte att jag passar i kjol:(
50. Men jag älskar klänningar:)
51. Jag har en riktig tjejhjärna som tänker för mycket och försöker tolka allt killar säger och undrar vad dom egentligen menade med det dom sa. När dom faktiskt menade det dom sa. Men jag letar efter signaler osånt. Det förstör.
52. Jag är världens största dagdrömmare. och jag lever sällan i verkligheten utan i min egna lilla värld. Det är bättre där allt e som jag vill:)

Kommentarer
Esmeralda<3 säger:

Hej!

Jag ville bara tipsa dig om att kika in min blogg imorgon för då kommer det kommer upp några roliga inlägg:)Det kommer även komma upp en tävling om en goodiebag fylld med saker. Dessa roliga inlägg kommer upp eftersom att det är min födelsedag och jag vill fira lite extra med er!

Ha det bra:)

2012-01-10 | 21:40:18
Bloggadress: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback