TUESDAY

Då gör vi ett nytt försök till att blogga idag då, skrev ju värsta bra inlägget igår, men sen ändrades dagens planer på ett ögonblick så tog bort allt då. Men okej! Idag är jag uppe med tuppen, har fått i mig frukost och ska snart börja städa lite här. Senare ska jag äntligen iväg och träna, vart ju inget igår, va så besviken över det:( Får väl trösta mig med att jag tränat 6ggr/veckan dom 2 senaste veckorna :) och vissa dagar 2ggr till och med! 
 
Jag har så himla roligt nu, tidigare har jag 'bara' kört boxning, 'bara' spinning 'bara' PWs. Man tröttnar till slut på att jämt göra samma sak. Älskar att jag kan variera mig mycket mer nu. Men nu ska jag sätta igång med dagen, städa, ringa och boka julbord, träna och jobba. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback