DEN ULTIMATA SÖNDAGEN

Ville ha den ultimata söndagen igår men inget verkade som att det skulle bli så. Skulle dessutom jobba klockan fyra och hur lätt är det att ha en ultimat söndag att bara ligga i soffan och kolla på film hela dagen och mysa eller ta ett bad med massa ljus när man bara väntar på att dagen ska gå så man får åka och jobba och sedan komma hem halv tio-tio på kvällen? Inte så nice alltså. Men, sen har ju jag världens finaste pojkvän också. När jag kom hem halv tio igår kväll så hade han släckt ner i hela lägenheten och tänt massa ljus i sovrummet. Är inte det en ultimat söndag så vet jag inte vad! Där låg vi och myste tills det var dags för att sova. 
 
I lördags vart det ju lite festligheter också, min underbara vän Fanny fyllde hela 20 år så då firade vi henne med dunder och brak! Vin, high heels och limousine! That's how we do it!!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback